Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Za zboží platíte až při doručení. Platbu přijímáme v hotovosti nebo stravovacími poukázkami Cheque Déjeuner, Ticket restaurant nebo Gastro pass.

 


POKUD BUDETE MÍT SPECIÁLNÍ PŘÁNÍ TÝKAJÍCÍ SE NAŠEHO SORTIMENTU, NAPIŠTE NÁM PŘI OBJEDNÁVÁNÍ ZPRÁVU DO OKÉNKA "POZNÁMKA". VAŠEMU POŽADAVKU RÁDI VYHOVÍME.


Informace

Nabízíme dodávání masa a vybraných druhů uzenin až k vám domů nebo do zaměstnání. Tuto službu nabízíme pro okres Teplice a přilehlé okolí  a to zcela zdarma. Podmínkou je pouze minimální cena objednávky 1000,-- Kč.

Naše zboží je vakuově balené a na vaše přání je možnost maso naplátkovat a jednotlivě zabalit.

Pro jaké zákazníky je internetový obchod určen?

Náš internetový obchod je určen pro všechny zákazníky, tedy pro koncové spotřebitele i pro restaurace.

Jaký je region závozu?

Region závozu jsou Teplice a jejich bezprostřední okolí. Zboží je možné dovézt domů nebo do zaměstnání.

Jaká je trvanlivost zboží?

Zboží je vychlazeno a vakuově zabaleno. Je určené k tepelnému opracování. Zboží skladujte v neporušeném obalu. Zboží spotřebujte do data uvedeného na štítku úmístěném na obalu zboží. Skladujte při teplotě 0-4 °C. Zboží je také možné zamrazit a skladovat při teplotě -18°C a nižší. Takto zamražené zboží v neporušeném obalu vydrží přibližně 6 měsíců.

Po rozbalení maso skladujte do 4°C a spotřebujte do 2 dnů.

Jak je to s dopravou?

Doprava v rámci města Teplic a přilehlého okolí je zdarma. Zboží dopravujeme až do místa Vašeho bydliště nebo do zaměstnání. Zboží je až k Vám distribuováno chladícím vozidlem nebo v izotermickém boxu - chladicí řetězec není porušen.

Jaká je výsledná cena zboží?

Výsledná cena Vaší objednávky je pouze pravděpodobná. Důvodem je to, že v případě objednávky 2 kg hovězí svíčkové není možné dodržet přesně tuto gramáž. Ve skutečnosti je expedována např. váha 2,05 kg. Proto se bude výsledná částka odlišovat od částky v objednávce. Konečná cena objednávky bude zákazníkovi oznámena před uskutečněním dodávky zboží buď telefonicky nebo formou sms.

Je možná reklamace?

Reklamace samozřejmě možná je a to do 24 hod. od dodání zboží. Reklamace se týká pouze skrytých vad (např. absces).  Pro reklamační účely slouží odběratelem potvrzený dodací list nebo faktura, kterou odběratel obdrží při dodání a platbě zboží. Pro reklamaci je nutné předložit původní obal s vyznačeným datumem spotřeby. Pro reklamaci pište na e-mail: hrobskeuzeniny@seznam.cz

Reklamaci nelze uznat při nedodržení skladovacích podmínek.